برای دیده شدن !

سرویسان بزرگترین آژانس معرفی انواع کسب کار های خدماتی در این بخش با فراهم کردن محیطی کاملا حرفه ای و به نوعی سایت تبلیغات هتل های تهران ، کرج ، تبریز ، اصفهان ، کیش ، قشم ، اصفهان ، شیراز و … – همچنین تبلیغات رستوران ها و غذتخوری ها – تالار و باغ تالار های مجلل و لوکس و … در تمامی استانهای کشور همواره در حال ارائه این خدمات برای صاحبان این نوع کسب کار ها می باشد.

انتخاب بهترین و نزدیک ترین ها

سرویسان در این بخش با معرفی بهترین های این نوع خدمات برای تمامی استان های کشور که باکیفیت ترین ، مطمئن ترین و معتبرترین و نزدیکترین ها هستند، تصمیم دارد شما را قادر سازد از بین هزاران هتل ، رستوران و باغ تالار ها انتخاب درستی داشته و بدون دغدغه بتوانید سفارشاتتان را انجام دهید.

به همراه …

اطلاعات کامل از  ویژیگی آنها ، شماره هتل و سایر مکان ها  ، آدرس ( نزدیکترین و بهترین های این نوغ خدمات مورد نظر را پیدا کنید. )

امروزه بازاریابی و تبلیغات هتل ها ، رستوران و غذاخوری ها ، تالار و باغ تالار ها در راستای معرفی و برند سازی کردن از ملزومات به شمار می آید و ازاین طریق می توان کسب کار را زنده نگه داشت و به آن رونق بخشید. بنابر این اگر شما هم از صاحبان و مدیران این نوع اقامت گاه ها ، رستوران ها و همچنین باغ تالار ها هستید و تصمیم دارید خود را به گونه ای به جامعه معرفی کنید که همیشه گوش زد خاص و عام شوید و در نهایت جذب مشتری کنید باید کار بازاریابی و استفاده از تکنیک های بازاریابی هتل ، رستوران و تالار ها ها را به درستی و مرحله به مرحله آغاز کنید. ما در این مقاله و بخش از سرویسان به صوت جامع یا به نوعی همه چیز در مورد بازاریابی و تبلیغات هتل ها ، رستوران ها و تالار ها در خدمت شما هستیم که شامل سه راهکار و تکنیک و همچنین امکان تبلیغات کسب کار خود در  سرویسان می باشد. تا پایان مقاله با ما همراه باشد.

قبل از هر چیزی ما تصمیم داریم به تعریف و توضیحات این کسب و کارها بپردازیم و شما را با آنها آشنا کنیم و در نهایت به سراغ انواع تکنیک ها و روشهای معرفی و همچنین تبلیغات هتل ،  رستوران ، تالار و باغ تالارهای لوکس و مجلل در استان های مختلف مانند تهران ، کرج ، مشهد ، اصفهان ، شیراز ، قم ، تبریز ، کیش ، قشم و …برویم.

جهت مطالعه سریع هر بخش روی عنوان آن کلیک کنید.

تعریف هتل ، رستوران ،تالار و باغ تالار ها

تبلیغات هتل
تبلیغات هتل یک ستاره تا 5 ستاره تمامی استان های کشور

هتل چیست؟

 از هتل به عنوان یک مکان مسکونی اقامتی یاد می‌شود که توسط افراد برای مدت های طولانی و یا کوتاه مدت در شهرهای مختلف اجاره می شود و در آن اقامت می کنند. همچنین هتل ها از امکانات و قابلیت‌های اقامتی و گردشگری برای هر شهری محسوب می شود که معمولاً مورد استفاده گردشگران و همچنین مسافرانی که به هر دلیلی به آن شهر سفر می کنند می باشد. آنها با توجه به قابلیت ها و امکاناتشان به صورت چند ستاره می باشند که از یک ستاره شروع می‌شود تا پنج ستاره و مطمئناً هرچقدر تعداد ستاره ها بیشتر باشد یعنی هتل از امکانات بسیار خوبی برخوردار است. در نظر داشته باشید که هر چقدر تعداد ستاره ها بیشتر باشند دارای هزینه های بیشتری نیز خواهند بود. هتل ها دارای اتاق های بیشتر که در برخی موارد تا سقف 100 اتاق هستند و علاوه بر اتاق نیز سوئیت های اقامتی ، رستوران و کافی شاپ ، سرویس‌های بهداشتی و حمام ، سالن اجتماعات و … دارند.

تبلیغات رستوران
تبلیغات رستوران های مجلل ، لوکس ، همراه با موسیقی زنده ، تبلیغات رستوران سنتی

رستوران چیست؟

رستوران یا همان غذا خوری ها محلی جهت سرو انواع خوراکی ها و نوشیدنی ها مختلف توسط افراد و مشتریان می باشد.امروزه در اکثر شهرها و استانها شاهد وجود انواع رستوران با کیفیت های، ضعیف و عالی هستیم که در راستای عرضه انواع وعده های غذایی مانند صبحانه نهار شام و همچنین انواع نوشیدنی ها می پردازند. در نظر داشته باشید که مطلوبیت خوراک ارائه شد ، تمیزی و رعایت بهداشت کامل ، چیدمان و امکانات مناسب می تواند نقش بسزایی در رشد کسب و کار و در راستاری جذب مشتری داشته باشد.

رستوران‌ها به دو دسته تقسیم می شوند دسته اول غذاخوری های بی نام و نشان و ارزان قیمت که بیشتر مشتریان این نوع رستوران و غذاخوری ها افرادی می باشند که در همان محل سکونت و یا شاغل هستند. معمولاً در این نوع رستوران مشتریان و میهمانان مقید به رعایت آداب و رسوم ویژه‌ای نیستند یعنی می توانند با هر نوع لباس معمولی چه رسمی و چه محلی در آن حاضر شده و به سرور غذا بپردازند. دسته دوم رستوران های مهم و برند و همچنین گران قیمت هستند که در این نوع مکانات، خوراک های ارائه شده دارای قیمت بالا و دارای انواع مختلف خوراک ها هستند. همچنین بسته به عرف و فرهنگ جوامع گوناگون افراد و مشتریان با پوشش های رسمی و نیمه رسمی جهت سرو غدا حاضر می شود. برخی دیگر از خصوصیات و ویژگی های این نوع رستوران ها نیز شامل چینش ادوات غذاخوری ، دریافت سفارشات و ارائه غذا ،  تحویل صورتحساب و دریافت وجه ، وجود پادو جهت تمیز کردن و چیدمان میز ها و … می باشد.

تبلیغات باغ تالار
تبلیغات باغ تالار و تالار مجلل و لوکس استان های مختلف کشور

تالار چیست؟

تالار به مکانی گفته می شود که در آن برگزاری انواع جشن ها و میهمانی ها مانند جشن تولد ،  عروس ، سالگرد ، مراسمات دینی و مذهبی صورت می گیرد که معمولاً داری ظرفیت بیش از ۵۰ نفر میهمان گفته می شود. معمولاً در داخل شهر و همچنین اطراف شهر اینگونه مکان ها به چشم می خورد که یک ساختمان بزرگ و دارای سقف هستند و در برخی موارد تالارهای هستند که دارای یک باغچه و یا یک فضای سبز کوچک در اطراف خود می باشد. و در برخی موارد استثنایی که بیشتر در کلانشهرها مانند تهران به چشم می خورد این گونه تالارهای پذیرایی بر روی پشت بام خود اقدام به چمن کاری و ایجاد باغچه و یک فضای سبز می کنند تا عروس و داماد یک شب زیبا را برای خود در این نوع فضای سبز رقم بزنند.

باغ تالار چیست؟

باغ تالارها مکانی هستند با شباهت ها و اشتراکات بسیار زیادی نسبت به تالارها که مورد استفاه انواع جشن ها ، عروسی ها و … از آن استفاده می شود. باغ تالار ها فقط داری چند تفاوت نسبت به تالار های معمولی هستند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

  • تالار های معمولی دارای سقف های آجری و بنایی و ثابت هستند و در تمامی فصول مراسمات زیر سقف و داخل تالار برگزار می‌شود اما در باغ تالارها سقف ها به صورت کاذب بوده و دارای محوطه‌های بزرگ و به صورت باغ می باشد که در فصل های گرم مراسم در داخل باغ انجام شده و در فواصل سرد عرفان های کاذب را باز کرده و زیر سقف برگزار می کند.
  • همانطور که در تعریف تالار اشاره کردیم معمولاً تالار های معمولی ساختمان های بزرگی هستند که دارای فضای سبز نمی باشند که در موارد استثنایی می‌ توان دید که در بالای پشت بام فضای سبز کوچک ایجاد شده و یا در اطراف اقدام به ایجاد یک باغچه کوچک می کنند اما باغ تالار شامل یک فضای سبز بسیار بزرگ که در آن امکانات و قابلیتهای خوبی وجود دارد می باشد که بر همین اساس آن را باغ تالار می نامند.در باغ تالار نیز در فصل های سرما سقف های کاذب را مسقف و در گرما آن را باز میکنند. البته در نظر داشته باشید در برخی موارد مشتریان می توانند درخواست هایی برای مسقف کردن و نکردن در فصل های مختلف را داشته باشند که هزینه های اضافی را در پی خواهد داشت.

سایت تبلیغات هتل ، رستوران ، باغ تالار

یکی از مهمترین روش ها جهت بازاریابی و درج آگهی کسب کار در سایت تبلیغات هتل ،  رستوران ، تبلیغات باغ تالارها می باشد که برای این کار ما یک بخش با همین عنوان جهت معرفی کسب کار شما در نظر گرفتیم که می توانید تبلیغات و آگهی خود را به راحتی در معرض دید کابران سرویسان قرار دهید و از این راه اقدام به جذب مشتری و مسافر برای مکان های اقامتی خود، رستوران و همچنین باغ تالار بکنید. برای این کار کافیست از طریق فرم ” ثبت آگهی ” که در منوی بالایی سایت قرار دارد اقدام کنید. همچنین در ادامه ما باکس هایی بر اساس استانی قرار دادیم که می توانید بر اساس استان خود آگهی های منتشر شده را ببیند و از آنها به عنوان الگو جهت ثبت تبلیغات باغ تالار و سایر مکان های اقامتی خود بپردازید.

شما صاحبان  مدیران این نوع مکان های اقامتی ، سرو غدا و … در نظر داشته باشید که وب سایت سرویسان یکی از بهترین و قدرتمند ترین سایت های معرفی انواع کسب و کارها محسوب می‌شود که هر روزه از طریق موتورهای جستجو و همچنین کاربران ثابت از بخش های مختلف سایت و آگهی های آن بازدید می کنند. ما این اطمینان را به صاحبان کسب و کار ها می دهیم که کاربران از طریق سرویس های ما با شما آشنا خواهند شد و این می توانند تاثیر بسزایی در رشد و جذب مشتری از سمت ما برای شما باشد.

به پایان تعریف این سه مکان یا می توان گفت چهار مکان ( به همراه ارائه خدمات تبلیغات در سرویسان ) رسیدیم و شما آشنایی لازم با آنها را پیدا کردید و از آنجایی که این مقاله مربوط به  بازاریابی و تبلیغات انواع مکان ها مانند هتل ، رستوران ، باغتالار و تالار ها می باشد در ادامه به ارائه راهکارهای مختلف جهت جذب مشتری و همچنین مسافر در هتل و … در کنار شما هستم.

راه کارو نکنیک اول: راه اندازی سایت

امروزه با توجه به رشد تکنولوژی و استفاده از اینترنت جهت آشنایی با انواع خدمات و مکان ها در شهر های مختلف و همچنین رزرو خدمات میبایست قبل از هر کاری به فکر راه اندازی یک سایت برای کسب و کار خود باشید و به نوعی از واجبات و ملزومات می باشد. پس از راه اندازی این امکان کارهای زیر را سایتتان انجام بدهید.

معرفی هتل تان و یا ر ستوران و باغ تالار خود

همانطور که در بالا اشاره کردیم امروزه بسیاری از مشتریان و مسافران قبل از اقامت و سفر به شهری از طریق اینترنت به دنبال یافتن محل اقامت در شهر مقصد هستند و در بسیاری از مواقع سفارشات و رزرو های خود را قبل از سفر به صورت اینترنتی انجام می دهند، بنابراین وجود یک سایت و معرفی هتل ، رستوران و مواردی چون ، آدرس ، شماره تماس، اطلاعات جامع و کامل درباره خدمات و ویژگی ها ، میزان مسافت از مناطق کردشگری ، فرودگاه ، تصاویر از اتاق ها ، سرویس ها ، رستوران و فضاهای تفرحی ، مهمتر از همه امکان ایجاد قابلیت رزرواسیون انلاین و … می باشد که می توانید به بهترین نحو از این طریف مشتری جذب و به کسب کار خود رونق ببخشید. اما متأسفانه در بسیاری از مواقع دیده می شود که این نوع مکان های اقامتی و یا غذاخوری ها و تالارها دارای سایت نمی باشند و این نوع سفارشات بی بهره میمانند.

تولید محتوا و مقالات کاربر پسند

یکی از تکنیک های رشد سایت تولید محتوا و مقالات کاربر پسند است، و هر چقدر اقدام به ارائه مقالات جامع و کامل و مرتبط با کسب و کار خود در سایت کنید مطمئناً ورودی های بسیار زیادی از طریق موتورهای جستجو خواهید داشت که از بین این کاربران شما می توانید مشتریان خود را پیدا کنید.

ایجاد امکان رزرو آنلاین در سایت

پس از راه اندازی سایت و وارد کردن اطلاعات جامع و کامل در رابطه با اقامتگاه ها و همچنین رستوران و تالار های خود میبایست امکانی با عنوان و خدمات رزرو آنلاین در سایت خود ایجاد کنید با این کار مشتریان پس از مطالعه ویژگی ها و امکانات می تواند از این طریق رزرو خود را انجام داد و در زمان تعیین شده در محل جهت اقامت ، و اگر تالار و یا رستوران بود جهت سرو و … حاضر شوند.

قرار دادن تخفیفات طلایی و آفرهای ویژه

در سایت خود تخفیف های ویژه در نظر بگیرید و آن را اطلاع رسانی کنید. این کار می‌تواند با استفاده از یک بنر تبلیغاتی و یا متن در یک بخش و مکان مناسب که در معرض دید کاربران است قرار دهید، با این کار مطمئنن شما می توانید مشتریان و مسافران زیادی را به سمت خود بکشید و به کسب و کار خود رونق ببخشید.

استفاده از تبلیغات گوگل یا همان گوگل ادوردز

گوگل امکان پولی جهت نمایش تبلیغات و سایت ها در نتایج اول برای جستجوی کلمات مختلف که توسط صاحبان سایت ها مشخص می شود ارائه کرده است و هم اکنون قابل دسترس می باشد. شما می توانید از این طریق سایت خود را با کلماتی مانند رزرو هتل ،  رزرو رستوران ، رزرو هتل تالار و باغ تالار و … خود را در نتایج اولیه گوگل برای جستجو کنندگان نمایش دهید. امروزه صاحبان زیادی از این نوع کسب و کار ها اقدام به استفاده از تبلیغات گوگل و یا گوگل ادوردز کرده و در قبال آن هزینه های کمی پرداخت می کنند که از نظر بازدهی کاملاً مقرون به صرفه است، شما هم می توانید از همین الان این کار را شروع کنید. در رابطه با این موضوع مقالات بسیار زیادی در سطح اینترنت ارائه شده که می توانید آنها را مطالعه کرده و آموزش ببیند.

راه اندازی خبرنامه ایمیلی در سایت

با استفاده از این روش شما می توانید کاربران را ترغیب به وارد کردن ایمیل و همچنین شماره موبایل هاشان در قبال دریافت آخرین اخبار ،  تخفیفات ویژه ، معرفی مکان های گردشگری و بسیاری دیگر که برای مشتریان و مسافران از جایگاه ویژه ای برخوردار است بکنید و در نهایت در هر زمان می توانید کمپین تبلیغاتی ایجاد کنید و برای آنها ایمیل تبلیغاتی ، اس ام اس تبلیغاتی ارسال کنید که این روش نیز یکی از موثرترین روش های افزایش بازدهی یک کسب و کار به شمار می آید.

استفاده از تبلیغات رپرتاژ آگهی و بنر تبلیغاتی

رپورتاژ آگهی به تبلیغاتی گفته می‌شود که شما مقاله ای جامع و کامل به همراه تصاویر و عنوان در رابطه با کسب و کار خود نوشته و در سایت های مختلف منتشر می کنید. و بنر تبلیغاتی نیز همانطور که از اسم آن پیداست شما یک بنر تبلیغاتی برای کسب و کار خود طراحی و در سایت های مختلف در بخش های چون ستون کناری و یا سربرگ سایت در معرض دید کاربران آنها قرار می‌دهید، که تمامی این موارد با تقبل هزینه برای شما امکان پذیر خواهد بود. این روش نیز می تواند تاثیر بسزایی در بازاریابی و برند سازی داشته باشد. حتما در نظر داشته باشید که این دو نوع تبلیغات در سایت‌هایی مانند خبری و یا مرتبط با کسب و کار خود درج شود مطمئناً نتیجه مثبتی را به همراه خواهد داشت.

خوب به پایان ارائه توضیحات و آموزش های لازم برای تکنیک اول یا همان راه اندازی سایت برای این نوع کسب و کارها رسیدیم و در ادامه با دو تکنیک و راهکار بازاریابی و تبلیغات هتل ، تبلیغات رستوران و تبلیغات باغ تالار و همچنین تالار خواهیم پرداخت که این دو تکنیک نیز تاثیر بسزایی در رشد کسب و کار شما و افزایش فروش و همچنین برندسازی اقامت گاه های شما خواهد داشت.

راهکار و تکنیک دوم: فعالیت در شبکه های اجتماعی

امروزه با توجه به رشد تکنولوژی و استفاده از انواع دستگاه های هوشمند مانند تبلت ها ،  موبایل ها ، لپ تاپ و کامپیوتر افراد در شبکه های اجتماعی با نرم افزارهای مانند تلگرام ،  اینستاگرام ، فیسبوک ، توییتر ، گوگل پلاس ، لینکدین ، پینترست ، واتساپ و بسیاری دیگر …  در حال فعالیت هستند و هر روزه ساعت های زیادی را در این نوع شبکه ها در راستای مطالعه اخبار ، مشاهده پست ،  دنبال کردن دوستان و مطالب آن ها ، مشاهده مکان های گردشگری و تفریحی ، مشاهده اقامتگاه ها مانند تبلیغات هتل ، رستوران و تالار ها و برسی ویژگی های آنها ، خرید محصولات مورد نیاز و … می کنند، که اگر شما هم در این نوع شبکه های اجتماعی که مهمترین آنها تلگرام ، اینستاگرام ، فیسبوک می باشد حاوی یک پیج و معرفی خدمات خود باشد می توانید به بهترین نحو احسنت به کسب و کار خود رونق ببخشید و خدمات خود را برندسازی و به جامعه معرفی کنید. ما در ادامه بیشتر به اینستاگرام می پردازیم.

انتشار عکس های با کیفیت در صفحات خود

 حدالامکان سعی کنید در بازه زمانی مختلف عکس های باکیفیت از خدمات و حتی آموزش های مرتبط با کسب کار تان در پیج اینستاگرامی و همچنین سایر شبکه های اجتماعی منتشر و برای آن توضیحات مناسب ، کوتاه و جامع بنویسید و از این طریف نظر مخاطبان خود را جلب کنید.با نوشتن توضیحات و کپشن های جذاب در زیر تصاویر و پست های خود منجر به تعامل هر چه بهتر با مخاطبان می شود که همین امر می‌تواند شما را به موفقیت های بسیار بزرگی برساند.

در نظر گرفتن بازه زمانی مناسب برای انتشار پست

همیشه بازه های زمانی مناسبی جهت انتشار پست در نظر بگیرید و سعی کنید تعداد پستهای کمی در روز منتشر کنید تا کاربرانتان از پیج شما خارج نشود زیرا هر چقدر تعداد پستهای انتشاری در روز بیشتر باشد کاربران خسته شده و مطمئناً برخی از آنها اقدام به خارج شدن از پیج و به قولی فرار خواهند کرد. بنابراین برای انتشار پست بازه های زمانی مشخصی در نظر بگیرید و سعی کنید در اینستاگرام در هر هفته ۳ الی ۶ پست و در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام  ۵ تا ۱۰ پست و در دیگر شبکه های اجتماعی نیز از سایر صفحات مرتبط با کسب کار خود جهت انتشار پست الگو برداری کنید.

هشتگ گذاری برای پست ها

یکی از راه های جذب کاربر در شبکه های اجتماعی استفاده از امکان هشتگ گذاری در پست ها می باشد یعنی شما هر پستی را که در صفحه خود منتشر می کنید به خصوص در اینستاگرام در قسمت کپشن اقدام به هشتگ گذاری کنید که این هشتگ گذاری بسته به پست شما می تواند انواع کلمات کلیدی باشد برای مثال ما یک هشتگ منتشر می کنیم که متوجه شوید هشتگ گذاری چیست؟

اگر ما در رابطه با سایت سرویسان و معرفی خدمات خود یک پست در اینستاگرام  منتشر کنیم در بخش توضیحات یا همان کپشن هشتگ های ( #سرویسان #خدمات_سرویسان ) استفاده خواهیم کرد. به این نوع عملیات هشتک گذاری گفته می شود.

دیده شدن در اکسپلورر اینستاگرام

با استفاده از این روش مخاطبان زیادی می توانند پست های شما و همچنین پشت آن را ببینند که به نوعی راحت ترین روش جهت پیدا کردن مطالب محسوب می‌شود. اگر بنا باشد مثالی در این باره بزنیم می توان گفت اگر تا این لحظه 100 هشتک #تبلیغات _هتل منتشر شده باشد کاربران با جستجوی این هشتگ در جستجوگر این شبکه اجتماعی به راحتی می‌توانند پست ما را ببینند و از آن بازدید کنند.

نکته مهمی که می‌بایست در هشتگ گذاری مطالب خود رعایت کنید رعایت هشتک گذاری نا مرتبط است. یعنی به هیچ وجه از هشتگ هایی که هیچ ربطی به پوست شما ندارند استفاده نکنید زیرا این نوع هشتگ ها اسپم محسوب می‌شوند و می‌توانند تاثیر منفی روی پیجتان داشته باشد.

افزایش فالوورهای صفحه اینستاگرامی

برای اینکه بتوانید خود را به جامعه و کاربران در شبکه اجتماعی اینستاگرام معرفی کنید باید فالوور جذب کنید که برای جذب فالوور اینستاگرام انواع روش های مختلف وجود دارد. یکی از آنها همان هشتگ گذاری و روش های دیگر و کم هزینه که می توانید از آنها استفاده کنید استفاده از ربات اینستاگرام ، فالو در قبال فالو کردن ،  فالو کردن دیگران و افراد محبوب مانند بازیگران و فوتبالیست ها و … می باشد.

راهکار و تکنیک سوم: استفاده از تبلیغات پیامکی

یکی دیگر از راهکارها و تکنیک های تبلیغات و همچنین جذب مشتری و مسافر برای هتل ، رستوران ، باغ تالار و سایر کسب کار ها اس ام اس مارکتینگ است. که با استفاده از این تکنیک ها می توانید با مشتریان خود تعامل بسیار خوبی داشته و همین امر در رشد کسب و کار شما به خوبی تأثیرگذار خواهد بود، کافیست از روش تبلیغات پیامکی استفاده کنید. در زیر ما راه کارها و مرحله هایی مناسب برای یک تبلیغات پیامکی تاثیر گذار در نظر گرفتیم که می تواند کمک شایان برایتان داشته باشد.

مرحله 1: ارسال پیامک به مشتریانی که رزرو آنلاین داشتند

امروزه جهت پیشبرد اهداف و رونق به کسب و کار و همچنین افزایش فروش و جذب مشتری می بایست با مشتریان تعامل بسیار خوبی را داشت و حس صمیمیت را القا کرد. این کار با ارسال پیامک  می تواند کاملاً پاسخ دهد و جملات خوب اعتماد سازی مناسبی را داشته باشید و مشتریان خود را مشتریان دائمی تبدیل بکنید.

برای مثال شما می توانید به کاربرانی که به صورت آنلاین کار رزرواسیون را انجام داده‌اند پیامکی حاوی تشکربه همراه شماره تلفن و … ارسال کنید. در نظر داشته باشید که ارسال پیامک تبلیغاتی به وسیله شرکت های مختلف به صورت انبوه انجام می شود که کاملا مقرون بصرفه بوده وهزینه کمتری را خواهد داشت.

مرحله 2: ارسال پیامکی حاوی رمز وای فای

چیزی که امروزه می‌تواند یک مشتری و یا مسافر را خوشحال کند بیشتر رمز وای فای می باشد. بر همین اساس ارسال رمز وای فای اقامتگاه ،  رستوران ، تالار و باغ تالار ، به مشتریان می تواند پاسخ خوبی را به همراه داشته باشد. با این کار شما به مشتری می فهمانید که او را چقدر دوست دارید که رمز وای فای را برای او ارسال کردید.

مرحله 3: ارسال پیشنهاد های شگفت انگیز به مسافران

مطمئناً مسافران با مشاهده پیامکی حاوی پیشنهادهای ویژه بسیار خوشحال شده و سفر او را شیرین خواهد کرد. بنابراین شما می توانید انواع پیشنهاد های شگفت انگیز را به صورت پیامکی به مسافران و آن دسته از افرادی که رزرو آنلاین انجام داده‌اند ارسال کنید و خود را محبوب کنبد. پیشنهاد های شگفت انگیز و ویژه می تواند گشت رایگان در یک جای تفریحی شهر و یا استفاده از یک کافی شاپ به صورت رایگان و … باشد.

مرحله 4:  یادآوری رزروهای انجام شده توسط مشتریان

با استفاده از یک پیامک حاوی اطلاع رسانی از رزرو مشتری برای مثال امروز ظهر ساعت 1:30 یک میز ویژه در رستوران هتل و … رزرو کرده است با این کار مشتری احساس خوبی خواهد داشت و مطمئناً پاسخ خوبی را خواهید گرفت.

مرحله 5: در جریان قرار دادن یک پیشنهاد ویژه جدید یک روز قبل از اتمام اقامت

در این مرحله شما می توانید یک روز قبل از اتمام وقت مسافران و مشتریان  پیامکی حاوی پیشنهاد جدید برای تمدید اقامت با یک تخفیف قابل قبول و شیرین برای مثال یک روز تا سه روز ارسال و آنها را شگفت زده کنید.

مرحله 6:  نظرات مشتریان را جویا شوید

مطمئنن هر سفری برای هر شخص و مسافری پایانی خواهد داشت و زمانی که این سفر و اقامت به پایان می رسد شما می توانید پیامکی با مضمون و سوالات راجع به خدمات خود، برای مثال آیا از اقامتتان لذت بردید و یا آیا راضی بودید؟ ارسال کنید. این کار نشان می دهد که شما به مشتریان و مسافران خود اهمیت ویژه ای قائل هستید و به دنبال جلب رضایت آنها هستید و این تاثیر مثبتی در پیشبرد اهداف شما و ثابت قدم کردن مسافران خواهد داشت.

خوب به پایان ارائه تکنیک و راهکار بازاریابی و تبلیغات ها ، رستوران ها و تالار ، باغ الار ها رسیدیم. مطمئناً اگر شما این تکنیک ها را در راستای موفقیت در کسب کار خود پیاده سازی کنید پاسخ مثبتی را در راه رسیدن به اهداف بزرگ و معرفی خود در جامعه خواهید گرفت. لازم به ذکر است که برای پیاده سازی کردن تمامی این مراحل کاملا راحت و آسان بوده و شما در صورتی که دانش و اطلاعات کافی در این‌ باره ندارید می توانید از طریق اینترنت به آموزش های مرتبط با آنها دسترسی داشته و از نحوه عملی کردن تمامی این مراحل آگاه شوید. معمولا کارهای چون طراحی سایت و  ارسال پیامک تبلیغاتی توسط شرکت های مختلف با تعرفه های متفاوت در حال انجام است کافیست کار خود را به آنها بسپارید. حتی می توانید کارمندان جهت فعالیت در عرصه شبکه های اجتماعی استخدام کرده و از این نظر هم دیگر دغدغه نداشته باشید، بنابراین تمامی این کارها و تکنیک ها قابل انجام است کافیست همت به خرج داده و کار را شروع کنید.

خدمات سریسان

ما در این بخش از سایت سرویسان مراحل و تکنیک های موفقیت در کسب کار و بازاریابی و تبلیغات رستوران ، تبلیغات باغ تالار و هتل ها مقاله ای کاملا جامع در اختیارتان قرار دادیم که با مطالعه و عملی کردین این راهکار ها مطمعنن به جواب خوبی خواهید رسید. در این راستا لازم به ذکر است که یکی از خدمات حرفه ای سرویسان به عنوان سایت تبلیغات هتل های تهران ، کرج ، تبریز ، مشهد ، اصفهان ، شیراز ، کیش ، قشم و دیگر استانها و همچنین رستوران های موجود در شهر های مختلف و سایت تبلیغات باغ تالار های لوکس و مجلل در شهر و استان های مختلف ، معرفی خدمات و آگهی های شما صاحبان این کسب کارها می باشد. همین الان می توانید آگهی خود را در سرویسان و بر حسب استان مربوطه منتشر کنید تا کاربران با خدمات شما آشنا شوند و سفارشاتشان را درخواست کنند. سریسان با این امکان و خدمات تصمیم دارد بهترین ها ، معتبرترین های این زمینه را برای کابران استان های مختلف معرفی کند تا بتوانند به اطلاعات جامع و کامل و همچنین ویژگی های هر یک دسترسی داشته و نزدیکترین و مورد قبول خود را جهت ثبت سفارش برگزینند.

برخی از ویژگی های سرویسان

  • بهترین و قدرتمند ترین سایت تبلیغات هتل ، تالار ، رستوران های سنتی و …
  • معرفی بهترین ها و معتبرترین های این زمینه برای استان های مختلف کشور
  • امکان معرفی و درج آگهی اقامت گاه ها ، غذاخوری و … با اطلاعات جامع و کامل و همچنین به همراه اطلاعات تماس آنها
  • سهولت در امر انتخاب کابران و مشتریان
  • امکان تبلیغات و درج آگهی رایگان به صورت استانی و فیلتر بندی شده
  • سرویسان داری کارمندان خبره و مجرب در امر شناسایی بهترین ها و معرفی آنها در سایت
  • داری هزاران کاربر راضی و وفادار
  • و …

معرفی هتل ها ، رستوران ها ، تالار و باغ تالار بر اساس استان

در ادامه و این قسمت می توانید به صورت فیلتر بندی شده به بهترین های این زمینه در استان خود دسترسی داشته و اطلاعات کامل ، ویژگی های هر کدام را ببینید و به سلیقه خود سفارشاتتان را از آنها بخواهید. برای این کار کافیست روی استان مورد نظر کلید کرده و آگهی های مربوط به آن را ببیند. همچنین از طریق منوی بالای سایت و خدمات هتل ، رستورا و باغ تالار می توانید این قدام را انجام دهید.

آخرین آگهی هتل ، رستوران ، تالار و باغ تالار که در سرویسان منتشر شده اند

در ادامه این بخش می توانید آخرین آگهی های این زمینه را که منتشر شده اند و هم اکنون قابل دسترس هستند را ببیند و در صورت نیاز روی آنها کلید کرده و جزئیات مربوط به آن را مطالعه کنید. اما اگر به دنبال نزدیکترین های خود هستید پیشنهاد می کنیم از طریق باکس استانی فوق و یا منوی بالایی سایت روی استان خود کلیک کرده و آنها را ببیند و انتخاب کنید.

(1 رای ، میانگین: 5٫00 از 5)
Loading...